måndag 21 mars 2011

vinst

Måndag morgon..., lite seg..., kom inte in på internet :(..., upptäckte efter ett tag att routern inte hade ström ...

Så när jag tittade på bloggen så...!!!

Jag har visst vunnit igen :) Denna gången är det från Agneta med bloggen AgataRagata som ni hittar HÄR. Hon har en syblogg. Jag har vunnit en nålkudde från Thailand :) Så hon tyckte jag behövde en liten färgklick i mitt hem!


Ha en skön start på veckan! Jag jobbar eftermiddagsskift på fabriken, så den här veckan är mina planer att träffa vänner på förmiddagarna. Hm, jag ska fortsätta med väggen i hallen också såklart!!




5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Men grattis, vilken turgumma du är:)

Ha en trevlig vecka!

kraam Jenny

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Grattis till vinsten!
Vilken tur du har!

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Annica

VITA NYANSER sa...

Grattis till vinsten! Sånt förgyller tillvaron = )!
Kram L-L

JennyL sa...

Turgumma där! :-)
Jag har fått bakslag på min förkylning, så vi får nog skjuta upp lunchen.
Ha en härlig dag i solen idag!
Kram Jenny.

Anonym sa...

Synd att jag jobbar dagtid :( Men träff till helgen. Och grattis!
/Lisza