onsdag 23 mars 2011

fika

Härliga sol! Idag blåser det lite också, så snön ska nog inte göra så stort motstånd utan smälta, smälta.... ;)
I mitt köksfönster idag; Mugg från Himla som jag tänkte ha nån liten blomma i, salt- och pepparkar som jag fått av J från Gotland och en ljusstake från Madame Stoltz!


Igår kväll när jag kom hem från jobbet så låg en tidning innanför dörren :D
Så fräsch framsida tycker jag! Och tror minsann att fåtöljen påminner om en som jag hittade på nätet för ett tag sen... Det inlägget hittar du HÄR.

I detta nummer fanns det ett helt underbart hem från Italien, som ett slott!!
Så snygga färger!

Sagan om borgen! Om du vill se ordentliga bilder så finns de naturligtvis på nätet;




Ha en underbar dag i solen!
Nu ska jag till en kollega och se hur hon har det hemma, äntligen! Hon flyttade för ett tag sen ihop med sin nya
Kanske kommer nån bild därifrån för hon gillar också heminredning...


1 kommentar:

20-talshuset sa...

Hej Jenny,
Håller med dig... Smält, smält smält! Faktiskt börjar det ta ordentligt på snön även här i Karlstad :-) Visst är det lite lycka att komma hem och det ligger en heminredningstidning och väntar på en!? Mysigt! Ha en trevlig kväll! Kram Anna