tisdag 29 mars 2011

blogghörna

Dagens tisdagstema i Fabriken är blogghörna, och min hörna är i soffan med alla mina kuddar...
Jag drömmer om ett skrivbord/hemmakontor, men i nuläget så finns det ingen plats för det. Kanske om jag planerar om lite, så finns det plats, men som det ser ut nu så fungerar soffan superbra. Mitt loppisfyndade soffbord är jättebra höjd så man sitter bra när man "datar". Hm, mycket som är bra... ;)


Nu när jag äntligen kommit igång med hallen igen, jag skrapade bort lite skarvar och skulle precis fortsätta spackla, så upptäckte jag att hinken stått med locket på glänt så jag får snällt åka och köpa en ny... :( Tur att det inte var så mycket spackel som var kvar och gick till spillo...
Ciao så länge!!


3 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag tror att fast du skulle ha ett arbetsbord så drar nog soffan det längre strået..
Sitter oxå i soffa eller vid köksbordet när jag bloggar..
Kraam
Sanne

JennyL sa...

Jag har ett helt rum med datorer och annat, men var sitter jag och bloggar? Jo, uppkrupen i soffan! :-)
Får man komma och se på hallen när den är klar? :-)
Kram Jenny

anna sa...

Hej! Jättefint bloggbord, jag har ju inte sett det IRL. Jag instämmer med föregående talare, jag sitter alltid i soffan om jag inte tar med datorn i sängen! Ska du på fest på fredag också? Vi ses på festen på lördag, ska vi hämta upp dej förresten?
Kramar Anna