onsdag 2 mars 2011

award

Tjoho, vad glad jag blev, jag har fått en award!! Av Annica på

Hon hade motiverat så fint:

Glädje och inspiration varje gång man kikar in!





Tanken med awarden är att uppmärksamma de bloggare som har färre än hundra följare, som är en bra idé!!
Så nu är min uppgift att skicka vidare awarden till fem bloggare.

Min motivering är "Så fina bilder och härlig inspiration man bjuds på när man "hälsar" på!!"

HANNA MED HANNAS HOME


ANNA MED 20-TALSHUSET

LINDA MED JOLINSIREDNING

ANN-LIS MED LYCKOSLANTEN




3 kommentarer:

Anonym sa...

1000 tack Jenny!! Det värmer ett blogghjärta :-) <3

Kram Linda

Hannashome sa...

Tack Jenny!!
Vad glad jag blir =)

Hoppas du har en fin dag.

Kramar

20-talshuset sa...

TACK snälla du... Vad glad jag blir! Sånt här värmer! Å du din stackare har fått ryggont! Hoppas sjukgymnasten får ordning på dig! Kraaam Anna