tisdag 8 mars 2011

knoppar

Ja, den här årstiden ska vi väl höra knoppar brista ;)
Men mina vill jag ska vara precis som de är, tihi. Jag köpte dessa, när jag var på heminredningsturné, hos Syster Lycklig. De fanns på olika butiker, men priset skilde ganska mycket från ställe till ställe...
Det är ett av mina projekt som jag ska ta itu med så fort hallen är klar. Ja, när nu den blir klar... Jag är bättre i ryggen, men nu är det tiden som tryter. I helgen ska jag bort både fredag och lördag kväll och på söndag är det "begärd" övertid som gäller...
Missar ju mello på lördag kväll, så jag tänkte se den på reprisen på söndag, men det funkar ju inte när man ska vara på jobbet istället.

Hur som helst! Mitt vitrinskåp är en Billy med glasdörrar. Så min idé är att sätta halltapet bak i skåpet och byta ut några hyllor till glashyllor och så klart måla det vitt. Så dessa knoppar kommer passa som en smäck ;)
Här är min Himla fina vas/kruka som jag använt till annat förut, vet ni vad?
Annars kan ni se det HÄR.

Idag ska jag hälsa på en av mina bästa vänner som är sjukskriven. Så hopp in i duschen för att efter det är det ju jobb som gäller.

Ha en kanonbra tisdag!!



6 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Knopparna är underbara! det kommer att bli jättesnyggt med dem och en tapet :)

Ha en härlig tisdag!
Kram Sofia

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så skönt att du mår bättre!
Kanske tur att du är uppbokad många dagar framöver, så du får lite extra vila!

Kram Annica

Aratorps Lena sa...

Vilket spännande projekt! Det kommer att bli sååå fint! Jag orkar inte ens tänka på att köra igång nåt sånt... Är rätt sliten på kvällarna, men det är väl å andra sidan de flesta?
Fin, fina knoppar. De har jag också i butiken! ;)

Jag blev så kär i din bild från i går. Var inne på Femina men kan inte få med mig någon bild... Är det OK om jag lånar din? Länkar så klart!

Ha en bra onsdag! Jag ska iväg på möte, men fastnade framför datorn så klart... Bråttom... Hej svejs!

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilka söta knoppar, kommer bli jättefina på ditt vitrinskåp!

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

millandante sa...

Oh vad jag föll för de knopparna nu!! Skulle kunna tänka mig dem på varenda köksskåp!! Eller i alla fall på mitt lilla vitrinskåp med tyger..., så fina!!

Kram:)

Joyforhome sa...

tycker det är ett jätte bra sätt att förnya något :)