lördag 19 mars 2011

skål

...på er!! :D
God morgon!
Solen skiner och det är ju underbart, eller hur? Hoppas att snön som kom igår försvinner lika fort den kom... Nu vill vi ha vår, det kan inte sägas för ofta!

Jag älskar skålar! Den här skålen är från Mateus . De har sååå mycket fint! Jag hade tänkt att jag skulle börja samla på delar från dem, (önska mig på födelsedagar och så...) men det har bara blivit den här skålen, jag kan nämligen inte bestämma mig för vilken färg!!! Så många fina!

Duken den står på är från Himla


I min skål tänkte jag ha mörk choklad i kväll, mums!!
Men innan ikväll, så ska jag gå ut i solen, fortfarande lite kallt, men det ska bli bättre!

Vad ska ni mumsa på i kväll?


8 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vi är bjudna till min svägerska, så vad vi får för något smaskigt, det återstår att se..!


Ha en fin lördag!
Kram Annica

JennyL sa...

Vilken jättefin skål! Vilka färger finns den i?
Vad jag ska mumsa på ikväll vet jag inte, eftersom jag ska iväg på tjejkväll. :-)
Och maten spelar nog ingen roll egentligen, ser mest framemot sällskapet. :-)
Ha en fin lördagkväll!
Kram Jenny
p.s. Lunch på stan nån dag?

Hanna sa...

Vi är två här hemma som samlar på Mateus och har fått flera olika färger båda två. Måste säga att de blir väldigt fint när man dukar. Så börja samla du!

Stina sa...

De där skålarna är så fina.:-) Stina

Hildas hem - Sofia sa...

Jättefin skål. Skålar är så bra och man kan nästan inte ha för många :)

Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
Kram Sofia

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Mateus har verkligen fina saker och jag gillar just den 2färgen2 bäst som du visar nu!!

Bra att tipsa släkt och vänner om det på bloggen ;)

Vi åt en fantastik trerätters igår då det vankades kalas!!

Ha det gott i vårsolen!! (även om du nu är i en simhall)

Kramis Sanne

millandante sa...

Ljuvligt fin!!
Ljuvligt skönt med solen också... äntligen!!

Go söndagskväll!
Kram Milla

Mrs.Bao 包 sa...

Nej nu är det dags för en färgklick i ditt hem! I form av en nålkudde. Grattis! Vilken turgubbe du är.
/Agneta