onsdag 16 mars 2011

vinst

Halloj!!
Igår var jag och hämtade min fina vinst från Systrarna Vitt Home, en schablon från IB Laursen :)

Så idag när jag kom hem från jobbet var jag ju bara tvungen att prova. Jag håller ju på att rensa mycket hemma nu, även bland papper och sånt, så det blev ju snyggt ;)


Ha en skön kväll, koppla av en stund och dröm er bort ;) Stanna upp lite och samla lite energi, även om bara en liten sekund!
Vad drömmer ni om? Sommar? Utbildning? Drömjobbet? Drömsemestern?


Tack ännu en gång för er fina tävling Liselott och Marina på:


6 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsa jenny!!

Kanonbra vinst..men såå jag funderade..hjärnan är inte på topp! trodde du fått en ny inneboende..en man... ..kallad för Bill..

men nu..hänger jag med..hehe...eller? ;)

Ha det gott!! Kram Sanne

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken fin vinst!!
Grattis!

Ha en skön kväll!
Kram Annica

Ewa`s Galleri sa...

Visst är de fina zink schablonerna, har en likadan som jag använde när jag tryckte på säckväven
Ha en bra dag

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till vinsten ! Vet inte vad jag drömmer om.. Kanske bara njuter av nuet !
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till vinsten! Den vinsten är ju aldrig fel! =)

Ha en fin dag!
Kram Jenny

Hildas hem - Sofia sa...

Lyllos dig! En sådan skulle jag också vilja ha :)

Hoppas att du får en fin kväll!
Kram Sofia