onsdag 2 mars 2011

heminredning

Hejsan!
Jag hade det jättetrevligt och bra hela helgen med en del olika upptåg med olika vänner, helt galet! Allt från hårdrockskoncert till myspystjejsnack! Naturligtvis så hanns MÅNGA heminredningsbutiker med......

I Sickla köpcenter:
Folkhemmet, Garden bistro, Two Shabby Chicks, Himla, Granit, Indori, Chilli, Designtorget, Elviras värld, Ohlssons tyger och Home in Harmony.
I City:
ROOM, Lexington, Housedoctor, Ambiance, Berrydetails, Syster Lycklig, Årstiden, mm.

Tyvärr så var plånboken väldigt tunn, men lite fynd var man ju tvungen att få med sig hem ;)
Smyckeställning från Gardenbistro och en liten avlång glasskål till mina ringar och en ljuslykta från Lisbeth Dahl inköpt på Berrydetails.


Helgens fynd var en stjärna som låg utan pris på ett REA-bord, så det fick jag ge en femma för :D
Och så på Syster Lycklig fick jag äntligen mina lattemuggar som jag längtat efter! Har ju i andra färger som jag bara älskar att använda, nu har jag de som matchar också!

Idag sitter jag hemma med värsta ryggvärken, fick gå hem från jobbet igår, aj aj, jobbigt värre! Ska gå till sjukgymnast i morgon, får se vad hon tror...


2 kommentarer:

Syster vit sa...

Hej Jenny. Vi vill meddela dig att den lyckliga vinnaren av bokstavsschabloner blev du :-). Jättegrattis till dig. Om du mailar oss din adress så kommer snart din vinst med posten.
Ha det så gott.

Marina och Liselott
Systrarna Vitt HOME.

Anonym sa...

hej vännen

hoppas det känns lite bättre idag, vilka sjyssta muggar kanske får testa dem nångång..

kram sussie