onsdag 16 november 2011

stjärnor och sol

Hejsan!
Idag har vi haft lite sol! Härligt när det lyser in genom fönstret på mina loppade ljusstakar!
Seeeeen har jag visst varit på loppis idag igen, jisses vad jag råkar hamna där lite då och då ;) 
Jag var där med en "gammal" klasskompis och hon är ett riktigt seconhandproffs, hon "hjälpte" mig att hitta lite fynd...hm... ;)
I morgon kommer det kanske en liten bild på något av fynden, jag ska vara hemma och fixa och dona lite på förmiddagen innan jobbet, så då hinner jag blogga lite.

Den här veckan har jag haft uppbokat väldigt mycket, i går var jag med mamma på IKEA, hon köpte gardintyg till stugan. Hon ska göra en hissgardin av den enklare sorten, sån som jag har i köket. 



Ha det gott mina vänner!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vikka fina foton!!
SecondHandproffs...Tackar,Tackar! Önskar bara att jag va lika duktig som du att styla hemmet oxå...Men där tryter orken när man ligger konstant efter!!Ser framemot en heldag med Loppis-tour tillsammans!!Kramisar! <3/AnnikaH