söndag 3 november 2013

Ä som i...

Ägg!

Jag äter ägg nästan varje dag, på olika sätt; kokta, äggröra, äggsmör, stekta och omeletter m.m.


Jag fortsätter med fotoutmaningen där jag skänker en krona per kommentar till cancerfonden för Rosa Bandet, det var egentligen i oktober, men jag vill gärna fullfölja mitt uppdrag! Så än är det inte för sent att kommentera!


Jag var en sväng till kyrkogården i går kväll, för att se att farmor och farfars lykta inte hade slocknat som jag tände tidigare på dagen. Vad stämningsfullt och vackert det var med alla tända ljus och alla som samlats kring gravarna där deras nära och kära vilar.

Kram Jenny


1 kommentar:

Anette Ryan sa...

Allahelgonahelgen är fin. Minns hur fint det var att åka tunnelbanan förbi Skogskyrkogården denna helg när jag bodde i Stockholm.
Ägg gillar jag också och just nu blir det en hel del då jag lickosm du inspirerats av lchf. Ser snart ut som ett ägg! :-)
Kram Anette