lördag 9 november 2013

Styling och inspiration!





Idag kom jag iväg på en vanlig loppisrunda! Hittade faktiskt något!! Utan hjälp från vännen... Ja, hon hittade fler fina saker, dels två saker som jag visar vid annat tillfälle och dels några saker som vi valde att lämna kvar! Jag hittade två svarta höga ljusstakar! De är gjorda i metall, så fina! 

Så ikväll fick jag inspiration att piffa lite ute i hallen med ett litet bord, ljuslykta och en "plättar i luften".


Känner att behovet av en kamera växer... Fotat med mobilen :(


Tavla till höger; gammalt loppisfynd.








Dagens inspiration kommer från Majas Cottage, jag har haft med henne förut, hon med ljuslyktorna ni vet ;)
Men hon bloggar ju också och dagens inlägg från henne var bilder från Ralph Laurens julkollektion.
Kika gärna in där!


Ha en fin fortsättning på helgen, ta hand om varandra!!

Kram Jenny





Inga kommentarer: