söndag 10 november 2013

Söndagsinspiration


Grå söndag och bara lite på "attgöralistan" så då är det datorn som gäller en stund, letar lite inspiration...
Visar lite Lexington, ett av mina absoluta favoriter!


Flannel Season

Holiday Collection

Några utvald favoriter



Jag har några saker från Lexington, men försöker fånga känslan med andra saker också, färger och mönster och material.

Vad gillar ni för inredningsstil? Mycket vitt? Shabby chic? Naturmaterial? Loppis? Retro? Mycket färg? Kanske Tine K med svart som kommer mer och mer i hemmen... (även här)? 
Hakar ni på trenden med koppar/mässing?

Nu ska jag iväg och uträtta några ärenden!

Ha en fin söndag!

Kram Jenny



4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Mycket snyggt hos Lexington! Nej mässing är snyggt men inget för mig... Kram Suss

LIVSGLITTER sa...

Fina bilder! jag kör på mitt svart/vita med natur, är inte alls förtjust i mässings trenden som pågår just nu ;)

Villa Vinkelhaken sa...

Fin inspiration! :)

Kram Jenny

Home2tiny sa...

Jag kör med mitt svartvita, med vissa inslag av natur, har försökt med andra färger o material men det slutar alltid med att jag går tillbaka till det svartvita. Kramisar Tina