fredag 7 maj 2010

Smygtitt :)

Fredag igen!!!
Den här veckan har gått fort, jag har haft att göra varje dag, mycket shopping har det blivit! Här lite bilder från Himladagen. Jag ver tvungen att slänga upp allt på köksbordet när jag kom hem. Det kommer bli såååå fint, jag är så glad för mina fynd! Jag har velat haft uppläggningsfat/salladsskål till mina quinoasallader i flera år och hittade 2 stycken, sån lycka!! Den gröna muggen och assietten ska jag ha i badrummet med smink/tvål på kanske...


Handdukar i grönt till mitt vita badrum och en tjock jeansblå fyrkantig dyna med handtag blev det också.
Dynan vet jag inte riktigt var jag ska ha, men den kan man använda varsomhelst, på golvet t.o.m.

Jag har också hämtat tapeterna, hihi. Och så har jag varit på loppis och köpt jeans som jag ska sy till stolsdynor i köket..... Och ett litet sidobord som ska få vit färg på sig...
Oj, det verkar som jag har lite att göra framöver!

Ha en superskön helg även om kanske inte vädret kommer vara det bästa!





2 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan tjejen!

Så mycket fint du fick tag på..härligt , vårliga färger!!

Och du verkar vara i riktig toppform!! Massor av kreativitet sjuder i dig!!

Kommer bli asballt med jeansdynor!!

ha en riktigt fin helg!!

Kramis Sanne

Jenny sa...

Va du har fundat, kul!
Jag ser framemot att få se jeans-dynorna, låter hur ballt som helst! :-)

Ha en skön helg du med!
Kram Jenny