onsdag 11 april 2012

äppelkvistar och sneekpeak

Nämen, onsdag alla redan? ;)
Hur ska jag hinna allt det jag tänkt hinna med den här veckan som J är på läger?!?
Ja, ja, jag har hunnit lite idag, fixat lite med veckoprojektet och städat köket!

Och äntligen har jag fått äppelkvistar, jag har länge velat ha det!! Tack snälla, snälla Sara!
Några av grenarna står på mitt provisoriska bord, som jag gjort av en sockerlåda och en gammal bricka.

Kanna från IKEA

En liten tjuvkik på veckans projekt; trä, en pensel och en burk vit färg.
Undrar vad det ska bli ;) 



Ikväll dricker jag mitt vatten i ett vinglas, med isbitar och bubblor!


Resten av kvistarna hamnade i en loppisglasburk i mitt djupa fönster i vardagsrummet, bredvid en annan glasburk från samma loppis, men ett annat tillfälle. I den har jag Skånesand, och ljuset har fått en liten svart rosett. Jag fortsätter visst på det svarta temat ännu ett tag.

Ha en finfin fortsättning på veckan!!

Kram Jenny


3 kommentarer:

Lena sa...

Hmmm...du har någon som kan leverera äppelkvistar direkt till dej! Så fint!

Undrar om jag ska be maken beskära vårt äppelträd på kollo nu innan vi säljer för jag vill också ha!

Kramar

kavallinskan sa...

Fin blogg jag hittade här :)
Så fint med äppelkvistar.
Välkommen in till mig på tävling!

Julia - Inredning o Sött! sa...

Snyggt! Fin blogg, hittade precis hit :-)