lördag 14 april 2012

kudde och blomma

Hejsan i farten!
Tittar in här en snabbis, har varit och jobbat dubbelpass övertid idag och ska snart iväg bort på middag!
Igår köpte jag lite blommor, en i lila så den skulle matcha min fina kudde från Day home, som jag vann hos Pernilla för ett tag sen, den är ju så fin!


Det översta fotot tog jag igår, när det var grått ute, idag när jag kom hem så sken ju solen, då tog jag en ny bild.



Jag har börjat fundera hur jag vill ha där i vardagsrummet, ska ju förhoppningsvis under året köpa mig en platt-tv, JA, jag har en tjock-tv, och??? Börjar även tröttna lite på min ek-sidobord hör och häpna!
Hur som helst, kikade lite på nätet efter idéer, och naturligtvis på det stora möbelvaruhuset som jag var på i början av veckan.Så jag har ett par lösningar som jag ska fundera på...

Ha en superdupermysig helg!!

Kram Jenny



7 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin bild ,extra fin i sol
Alltid roligt att göra om hemma ,loppis är ett bra alternativ till möbelvaruhus
Ha en rolig kväll

LyckligaPraliner sa...

Du, vår tv är inte bara tjock. Det är en supertjock tjock-tv!! Suck så hemskt. Men vår budget tillåter ingen mager-tv ännu.

Så fint det ser ut hemma hos dig :) Blir kul att få se vilka lösningar du kommit på :)

Kram Ann-Louise

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj vännen!
Härligt att låta lite färg komma in i huset nu till våren! =)

Kram ♥

MammaElva sa...

Vad fint det matchar! Hoppas du haft en fin helg! //Elin

Elsa och Helena sa...

Vackra foton både i dags och kvällljus! Jag tycker ditt skrivbord är fint men ombyte fönöjer ju:)

KRAM Helena

Fröken Grön sa...

Lila är verkligen en färg man aldrig tröttnar på.
Ser jättefint ut hemma hos dig!
Ha en fin söndagkväll och en bra start på veckan som kommer.
/Anna-Karin

Hemma på Sjuan sa...

Vilken skillnad det blir när man fotar i riktigt ljus!
Jag brukar ta fram målarpenseln när jag tröttnar på mina möbler...
Tack snälla du för dina gulliga ord hos mig i fredags!
Kram Suss