måndag 22 september 2014

att få till


ett nytt inlägg! 

Jag har haft en längtan att komma igång med bloggen igen, så nu kanske det blir av!
Jag har ju varit i USA i sommar, två veckor, en vecka i Chicago och en vecka i New York, återkommer med bilder om det. Ganska många att gå igenom... Men vill ju så gärna visa! Och en massa annat skoj...

Nu till kvällens inlägg som handlar om kläder! Jag har blivit riktigt road av kläder på ett annat sätt än förr, speciellt nu när vikten verkar ha stabiliserat sig sen över ett år tillbaka! Har hittat en sida på nätet, egentligen hittat till deras Showroom via Facebook, nämligen 



Helt underbart snygga kläder, man hittar lätt sina favoriter!
Nedan hittar ni bilder på vad jag har hemma i min garderob (ja, snart iaf, jag bor ju inte hemma i min lägenhet för tillfället pga stambyte) som fortfarande finns i shopen.
Jeansen är en superfavorit, de har jag även i mörkare blå och beiga. Helt klart lättanvända!
Återkommer med bilder när jag använder kläderna såklart, men jag var ivrig att få göra ett inlägg så jag lånar deras bilder så länge!


Monrow hope jeans ljus tvätt

Monrow dean top

Mapp Moni t-shirt grey
 Gråmelerat är en favoritfärg som jag haft sedan åttiotalet, så då kändes denna top som ett självklart val som fick följa med hem senast!
Mapp Astrid Down Jacket

Dessa stövlar är säkert de skönaste jag har haft på mig, känner att nu kan hösten komma! Matchar dessutom super till dunjackan eller hur?! 

Bella Moda Velvet Camoscio


På torsdag är det mingelkväll i Showroomet, med snittar och erbjudanden. Jag ska dit och kika, även om jag precis handlat där. Men jag har siktat in mig på en grej...  tihi

Nu ska jag snart iväg till fabriken för ett nattpass.

Ha en fin fortsättning på veckan!
(om det nu finns någon kvar därute som hittar in hit)

Kram Jenny





1 kommentar:

Den där Victoria sa...

Vad kul att du återupptar bloggandet och vad mycket snyggt du visar upp, jag har inte köpt något från Cloudno9 ännu, men hade ju chansen att känna och klämma på deras snygga kläder på bloggeventet i augusti.

Ha det bra och blogga på nu :)

Kram Victoria