måndag 29 september 2014

att längta

efter att få komma hem till lägenheten! Jag har haft stambyte hemma i två månader med allt vad det innebär, byggarbetsplats, mycket damm, inget vatten, ingen toalett o.s.v. Jag har tack och lov fått bo hos mamma och hennes man ute i stugan. Två av veckorna var jag ju dessutom i USA. 
Nu börjar det bli nära, elektrikern ringde och sa att han skulle sätta upp belysningen för de ska snart börja städa! Men jag måste köpa en ny... Så, en sväng till Ikea i morgon! 

Jeans och tröja hos Cloudno9style

Så himla härligt här ute i stugan, även andra årstider än sommar! Nu gör hösten sig påmind med blåst och lite kyligare, men idag kan man njuta av solen!


Ha en riktigt skön start på veckan och njut av de sista dagarna av september!
Kram Jenny 

2 kommentarer:

Channal sa...

Måste vara underbart att få komma hem! Vilken tur att hösten i stort har varit solig o fin nu när ni har bott i sommarstugan. Glad att hitta dig här. Länkar på min sida...

Fin kväll till dig! KRAM Anna

Villa Vinkelhaken sa...

Skönt att få komma hem när det är klart! :)

Kram Jenny