söndag 20 februari 2011

Före och efter

Silverbrickan är ett loppisfynd för ca ett år sedan, den flyttas flitigt runt och förgyller olika ställen. Och mormors fina kopp likaså :)


Här är ljusstakarna igen, som de såg ut igår...
...och så här ser de ut idag!!!

Idag hoppas jag att jag ska hinna med att ta rätt på den där "pappershögen" :( Solen skiner visserligen, skulle gärna gå ut och gå, men det är fortfarande kallt, brrr... Det kanske blir ett bio-besök istället, jag har ju inte utnyttjat bio-checkarna jag fick av jobbet till jul, vi får se vad det blir.
Ha en jättefin söndag!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina ljusstakarna blev :-)
hälsn:Anita

Ewa`s Galleri sa...

Jättefina
Ha en bra söndag

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Jenny!
SÅ fina ljusstakarna blev, fräscha!

Kul att du ville vara med på min utlottning, det glädjer mig!
Varmkram Hillevi

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vad fina de blev ljusstakarna och en sån söt kopp från din mormor:)

Ha en trevlig kommande vecka!

Kraam Jenny