måndag 14 februari 2011

pyssel

Man kan inte undvika att det är alla hjärtans dag idag... Personer på jobbet som ska ut på restaurang. Det skickas hjärtan hit och dit på facebook och jag undrar om det sålts mycket blommor idag... Jag tycker inte det ska behövas en dag för detta egentligen. Vi ska väl visa varandra kärlek och omtanke oftare...

Hur som helst, sitter och väntar på att J ska höra av sig så jag kan åka och hämta henne, äntligen kommer mitt lilla hjärta!!!

Här kommer i alla fall kram från mig till alla underbara familjemedlemmar och alla mina goda vänner!!!
Tack för att ni finns!!!


p.s. Sussie, om du klickar på bilden så blir den större ;)




Hm, jag skrev förut i inlägget att jag var pysselsugen idag och hittade burkarna och mina hjärtan och fick lite inspiration. Letade sen fram lite ståltråd och lite Skånesand för att ljusen skulle stå stadigt, som för övrigt kom från Yankee candle och doftade ren bomull, mmmmm :)

6 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

En STOR kram till dig från mig!
Ha en fin kväll med din söta tös!
Kram Annica

Änglarnas hus sa...

Hallojsan sötis!!

Så sant..Vi borde sprida värme och glädje oftare..men samtidigt såå mysigt att ha en "kärlekens dag"...

Översänder en stor, varm hjärtekram till dig min vän!!!

//Sanne

Anonym sa...

mm den blev större, allt du gör blir så fint önskar jag var så duktig på att pyssla :) hoppas du får en fin kväll med dotra

kram sussie

Ewa`s Galleri sa...

Håller med dig alla dagar borde vara alla hjärtans dag
så mycket bättre det skulle bli i världen
Ha en bra kväll

Villa Vinkelhaken sa...

Fina lyktor! =)

Ha en mysig kväll!
Kram Jenny

JennyL sa...

Guuud så söta lyktor! Ge mig lite av din inspiration, tack! ;-)
Ha en bra vecka!
Kram Jenny