måndag 23 maj 2011

etiketter

Nu har jag fixat ordning på min nya hylla i köket!
Så skönt att ha saker där så man slipper flytta på tex. brödet när man ska in i micron...

Översta hyllan; mina pysselalster, fint papper på en burk och tändsticksasken på ett loppisfyndat silverfat.

I lördags var jag in en sväng på Panduro
och köpte färdiga etiketter som jag satt på mina glasburkar.

Kanna och skål på fot; loppis.

Och till sist, längst ner, en fin glasburk som jag hittade på loppisen förra lördagen, gillar den så mycket. Har sett mycket glasburkar hos andra bloggisar, så då har jag börjat kika jag med, det blev ju så fint :)

Tygservetter, tabletter och duk från Himla.

Ha en bra start på veckan, själv är jag inne på min näst sista vecka på natten, jag gick på i går med en övertidsnatt, puh. Så nu ska jag studsa upp och ta tag i nåt...
Jag tänkte ta mig till en loppis på lördag och försöka sälja av lite saker, hoppas det blir bra väder så det blir mycket besökare!

4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Perfekt avlastningsyta..som man inte kan få för mycket av! Snyggt dessutom!

ha det gott! Kramis Sanne

Anonym sa...

Super! Det blev riktigt, riktigt bra!

Kramar från Lisza

Lyckoslanten sa...

Snygg hylla och ordning och reda!
Ha det bäst! :o)

Fiffiga Systrar sa...

Det gör så mycket med fina etiketter! Supersnyggt!
Kram Emelie + Elin = Fiffiga Systrar