lördag 28 maj 2011

paket

I morse när J och jag åt frukost så hämtade hon paket och firade mors dag lite tidigare...
Det är inte så ofta vi har en lång frukost tillsammans,
så det var verkligen hög mysfaktor idag!

...och så fick jag ju en jättefin present, ett hjärta!
Kommer att passa så bra i min hall tror jag ;)

Sen så åkte vi på en loppisturné, tänkte att jag inte skulle åka till de vanliga, utan prova en ny. Åkte lite fel innan vi äntligen kom fram, sen fick man betala inträde, ja, ingen större summa, men ändå... hm...
Och sen när vi gick där, hua, luktade det illa och var mest skräp, så jag kunde inte ens titta där det verkade vara så man kunde ha hittat nåt...

Och så åkte vi vidare till en annan, men då var jag inte på hugget längre...
Ja, det blev inte bättre av att jag såg att Sanne med Änglarnas hus hade varit vid skolan som ligger preciiiis där jag bor och fyndat massor för de hade utförsäljning av massa gamla skolsaker.
Så helt enkelt fel blev det idag, vad gäller loppisarna iaf.

Annars så har J och jag haft det mysigt och ätit lunch ute och så fick jag ju såååå fin present!

När jag kom hem så ville jag ju fixa med mina loppisfynd (som jag inte hade) men som tur var så har jag ju andra från ett tag sen! Och min nya leksak dymon från GRANIT :)



4 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

HALLOJSAN VÄNNEN!!

SÅ TRIST NÄR LOPPISARNA INTE BJUDER PÅ ETT ENDASTE FYND..
JAG VAR HELT SÄKER PÅ ATT DU VISSTE OM SKOLLOPPISEN..ANNARS HADE JAG TIPSAT DIG!

MEN JENNY..DU BEHÖVER VÄL INGA LOPPISFYND..DU BARA VINNER EN MASSA FINT HEEELA TIDEN ;)

HA DET GOTT!! KRAMIS SANNE

Helena sa...

Visst är det trist när man liksom ser fram emot att fynda på loppisar och så blir det inte så..Ibland är man på fel plats vid fel tillfälle osv. Men nästa gång har du säkert mer tur :)
Vad är det för kaffekopp jag skymtar på bilden, är det nån text i den? Ser himla fin ut!
Hoppas helgen har varit bra!!
Kram Helena

Vikeskärs hem och vardag sa...

Inträde på en loppis, det var något nytt.
Bättre lycka nästa loppistur :)
Kram

millandante sa...

Ibland blir det knasigt... men det lät som ni hade en fin dag ändå, och du fick ju det finaste hjärtat!:) Kul pyssel! Förstår att det är roligt med en sådan apparat!

Ha en fin vecka vännen!
Kram