måndag 8 mars 2010

Före och efterbild!

Ny vecka, nya tag. Tänkte visa lite före och efterbilder, jag tänkte börja med sovrummet. Jag gillar verkligen sådana bilder, man ser vilket jobb man lagt ner och planerna man haft.
Jag flyttade in i min lägenhet sommaren för snart två år sedan. Och naturligtvis så var ett av rummen gult! Jag tycker inte om gult, kanske en ljus nyans, men inte den här färgen... Jag har varit lite förföljd av den, i förra lägenheten fanns den i vardagsrummet! Och jag ville inte lägga ner några pengar eller arbete på en hyreslägenhet, tänkte inte bo där så länge heller.
Den här bilden är från innan jag flyttade över min säng, men man ser hur rummet såg ut:



Och så här ser det ut idag:




Ha en bra vecka, kram Jenny



4 kommentarer:

Anna sa...

En solklar förbättring måste man säga! Jag är särskilt förtjust i tapeterna....!!
Hur går det med din utmaning då?
Kram Anna, som gärna ses i veckan. Kanske hos Ann på onsdag?

Änglarnas hus sa...

<vilken skillnad!!..man kan inte tro att det är samma rum!
Du är duktig du!
Kramis Sanne..

Jenny L sa...

Håller med föregående talare, vilken förbättring! Jag är också lite allergisk mot gult, men det var ju inte många år sen det var poppis, så att det dyker upp här och var är ju inte så konstigt. Vi hade det i allrummet där uppe, och snabbt målade vi över det! :-)

Hus nr.14 sa...

Kul med före och efter bilder!
Jag missar oftast att fotografera före bilderna då jag är så ivrig att komma igång med mina projekt!
Marielle