tisdag 16 mars 2010

Ljust på morgonen!


Det är så härligt nu när det är ljust på morgonen när man sticker iväg till jobbet redan strax före 06:00! Skönt att slippa mörkret och hinna samla på sig lite dagsljus så man orkar med alla sysslor!


Ska bara klargöra att detta inte är någon modeblogg, men måste bara visa en bild på min nya fina skjorta som jag fick i present av mamma och C. Den är så jag! Den är från ett märke som heter English Laundry.

Kolla gärna in dessa coola kläder, min skjorta kommer från serien som heter English Rose.



Idag ska det städas så jag kan börja att vårröja i garderoben, det ska bli så härligt.

Ha en fortsatt bra vecka, kram Jenny


1 kommentar:

Jenny L sa...

Den är jättefin, skjortan!
Och håller med dig om att det är sååå skönt med ljusa mornar. Hannes fattar inte varför vi ska "äta middag så tidigt, för det är ju inte mörkt ute än"! :-)
Kram Jenny