söndag 7 mars 2010

Söndagslugn!

Solen skiner och jag sitter i soffan och myser och njuter av mina fina tulpaner och tittar på Wasaloppet. Otroligt många duktiga skidåkare! I år har de i alla fall fått träna mycket på snö, eftersom vi haft snö över hela landet sedan början på december.
I fredags fick jag min andra lattemugg på posten från:
De är sååå fina tycker jag. I fredagskväll när min kompis var här på middag, då bjöd jag på efterrätt i dem, vaniljglass med varma hallon, mums!
Man behöver ju inte bara dricka latte i dem.
Idag ska jag bara vara hemma och pyssla, ska försöka sy färdigt J:s gardiner och kanske måla hennes rottingstol vit, den är grön nu...
Ha en underbar söndag, kram Jenny

1 kommentar:

House number 15 sa...

Kul med en ny blogg! Fina lattemuggar från GG och visst behöver man inte bara dricka kaffe ur dessa.

Ha det gott/C