fredag 8 oktober 2010

Rosa bandet!


Jag är tillbaka efter en ofrivillig bloggpaus :)
Mitt internet/dator har inte fungerat, men nu går det bra igen. Tyvärr så har min enda kamera gått sönder, så jag har inga nya bilder.
Men har ändå något som är jätteviktigt att uppmärksamma!! Köpte rosa bandet idag. Det är så bra, tycker jag att det finns något som alla kan köpa/stödja, även vi som inte har så feta plånböcker.
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!!
Kram på er och trevlig helg, Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka på "webbwn" och vilket bra inlägg sen! Dags för en promenad? Kramar Anna

Jenny L sa...

Å va roligt att se liv i heminredningstankar igen! :-)
Jag köpte också rosa bandet...på Åhlens. Vilket sen visade sig vara nån sorts eget rosa band. Snopet.
Du är så välkommen, vore riktigt skoj att ses!
Ha en skön helg!
Kram Jenny