tisdag 23 november 2010

Adventspynt!

Brukar gå in och titta på Inspirationsfabriken. De har olika teman de sprider och tävlingar. Jag har inte lagt upp något inlägg hos dem men idag så har jag iaf. inspirerats.
Tisdagstemat den här gången var adventspynt. Jag har inte satt upp min stora stjärna i vardagsrummet än, den väntar jag med till närmare helgen. Här är en bild på den från förra året :D




Hoppas att väglaget är okej när jag ska åka till jobbet strax före 06 i morgon bitti.

Kram på er och kör försiktigt!

3 kommentarer:

Hannashome sa...

Åhhhh, vad mysigt det ser ut =)
Så fint med stooora vita stjärnor.

Kramar Hanna

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Jag är lite fuskig jag..mina stjärnor är redan uppe..allt för att bara kunna åka hem o advenstmysa på fredag!
Jag tor att jag har en likadan ..stor stjärna..Åhlens?

Ha det gott och kör försiktigt imorgon bitti!!

Kraaam Sanne!!

anna sa...

Hej Jenny! Din rudolf var jättefin! Du får gärna komma hit med böckerna, men känn ingen press. Just nu håller jag på med en tjock bok. Jag är hemma mest hela tiden så bättre att du bestämmer en dag!
Kram Anna