fredag 12 november 2010

Äntligen fredag!!!

Så var det äntligen helg igen! Grått, trist väder ute om man nu skulle gnälla över sånt! Inte jag inte!! Jag är frisk och lycklig över det!
Dessa sjukdomar som finns, drabbar en när man minst anar... J-a skitsjukdomar! Har några i närheten, jobbigt när det blir så verkligt...

Så, nu har jag fått ur mig min ilska lite...

Så här ser mitt fönster i vardagsrummet ut på kvällarna, så mysigt! Jag gillar mina kronor :)


Och här en bild på min nya stjärna som ska stå i köksfönstret! Igår köpte jag en fönsterbräda med konsoller. Nu ska jag bara hitta nån som kan hjälpa mig. Eller så ska jag köpa en borrmaskin själv, man klarar sig inte utan en har jag märkt!
Köpt nya små siffror till adventsljusen på Panduro:
Jag älskar ljusslingor, har stjärnor på sänggaveln...
Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig iordning för ikväll är det firmafest!

Trevlig helg, kram Jenny

Inga kommentarer: