tisdag 22 maj 2012

tavla och dop

Hej! Här ligger jag i soffan och kan inte så mycket mer, någon sorts influensa har drabbat mig, och det är sååå jobbigt... Ömsom frossa, ömsom svettatack, blä. Nu när det är vår och sol ute...
Tur att jag har lite "sällskap" iaf genom prinsessdopet på tv, det är ungefär vad jag orkar med, att titta på tv.

Visar en bild på min fina tavla som jag vann i höstas som duktiga Lina Gardelid gjort, gå gärna in och titta på alla hennes underbara tavlor och bilder.
Klicka HÄR 



Ha en härlig fortsättning på tisdagen!!

Kram Jenny

8 kommentarer:

MammaElva sa...

Din stackare :/ Krya på dig! //Elin

JennyL sa...

Inte roligt att ligga när det är så himla varmt. Hoppas du kryar på dig fort!
Kram Jenny

Ewa`s Galleri sa...

Fy vad tråkigt att bli sjuk nu ,när vädret är underbart
Tur du har tvn och din fina tavla att titta på
Krya på dig

LyckligaPraliner sa...

Oj men så jobbigt. Stackars dig. Hoppas att det vänder strax, helst att det redan gjort det förstås. Tycker synd om dig :(

Kram till dig kära du!

Ann-Louise

Hannashome sa...

Hoppas du känner dig bättre och får njuta av helgvädret!

Kram på dig!
/Hanna

House number 11 sa...

Åh, hoppas att du har kryat på dig vid det här laget!
Underbar tavla!
Ha en fin kväll!
Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Jenny!
Hoppas du mår bättre nu och att du får en toppenhelg!

Tavlan är jättefin:)

Kraam Jenny

Fröken Grön sa...

Usch, så trist att du inte har känt dig kry i veckan.
Jag håller tummarna för att du är bättre nu och att du får en fin pingsthelg!
/Anna-Karin