söndag 6 maj 2012

Överraskad!!!


Hej på er!!!
Jag hade tänkt att ta en bloggledig helg, övertidsjobb igår och 40-årsfest på kvällen.

Men jag måste ju bara berätta :)

Jag och ett par kollegor hade blivit inbjudna till en kollegas sambos 40-årsfest, jätteroligt tyckte jag, så jag såg fram emot festen! Den var på ett fritidsområde vid Mälarens strand.
Grillat vildsvin och liveband :) Kan det bli bättre??

Först var det lite mingel, sen efter en stund så skulle vi gå ner till gräsmattan vid vattnet, "okej" tänkte vi, "blir det någon lek/tävling? Klarar man det i högklackat?!?"

Sen, heeeelt plötsligt från ingenstans dök det upp både en präst och en brudbukett!!!!
Alla blev överraskade!!
Sen efter en vacker ceremoni, så var de man och hustru :)

Så fint, så vackert, så rolig överraskning!
Tack L och T att jag fick dela detta med Er!!
Grattis!



Visar en telefonfotograferad bild på brudbuketten, mycket vackrare i verkligheten såklart ;)

Idag tar jag det lugnt och vilar mina fötter, mycket dansande blev det...


Ha en fin fortsättning på helgen!

Kram Jenny

9 kommentarer:

Lena sa...

Vilken härlig överraskning!

Ha en fortsatt fin söndag!

Kramar

svart vitt och rött sa...

Vilken överraskning!! Vad kul att få vara med om det!

Hemma på Sjuan sa...

Så kul med en sådan överraskning!
Inte dumt att få komma ut på dans emellanåt :)
Kram Suss

Helena - ullvi32 sa...

Gud va roligt! Vi gjorde ju typ så i samband med sonens dop och passade då på att gifta oss :)
Ha en fin start på veckan, stor kram!

MammaElva sa...

Wow, vad härligt! Vilken rolig överraskning! :)

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilken trevlig överraskning med ett giftermål på 40-års festen:)
En sån vacker bukett oxå!

Jaha, där ser man, världen är liten, tänk att du känner Nääs VD:)
Vet inte om det finns flera men "vårt" Nääs ligger utmed E20 mellan Göteborg och Alingsås:)(klickar du på Nääs i mitt inlägg kommer du till deras hemsida)

Ha en bra start på veckan!

Kraam Jenny

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Roligt att få vara med om en sådan överraskning. :-)

Ha det gott!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Hoppas du nu får en alla tiders dag!

Ja, men visst är det väl smart med häftmassa när det plötsligt står en betongvägg och är sådär knepig att borra i. Hihi.

KRAM Madeleine :)

Ewa`s Galleri sa...

vad härligt finns det något roligare än bröllop
ha en skön dag