söndag 27 maj 2012

Loreen och mors dag

Här är det hopp om livet, jisses vilken dust jag åkte på! Influensa som heter duga, febern gav med sig efter 4 dygn, inte riktigt återhämtad ännu, en hel vecka efter starten...

Ville visa det fina fatet/brickan min äldsta dotter och sambo hade med sig till mig idag på Mors dag! Hm, hon vet vad mamma gillar, i heminredningsväg menar jag!


Okej, fikat slank ner rätt lätt också ;)


Jag blev så himla glad att de kom!!

Glad blev jag också över att yngsta dottern hann hem igår till rösträkningen i esc, så jag hade sällskap vid det historiska som hände, att Sverige vann! Jag har varit en riktig mello-nörd i livet, det hade sin kulmen på 80-talet med Carola och Herreys. Har alltid tyckt att det är kul att följa tävlingen :)

Redan förra året när Loreen var med, tyckte jag att det var konstigt att det inte gick bättre för henne, men svenskarna var väl inte riktigt beredda, men nu så!


Här, en bild från balkongen i gårdagens kvällssol, snabbpimpade den lite med min jeansdyna från Himla och min hemsydda lilla kudde. Så jag äntligen kunde vara ute en liten stund i går kväll...

Ha en härlig start på veckan, själv ska jag ha semester! Tanken var ju att göra vissa saker, men nu när jag legat sjuk, så går några dagar till att komma ifatt hemma, men sen så!

Kram Jenny

7 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Ja hon vet vad mamma gillar eller också är det så att hon helt enkelt har lika god inredningssmak som dig! ;)

Oj vad du har varit sjuk din stackare. Krya på dig ordentligt i veckan och återhämta dig med gofika och balkongmys, om vädret tillåter. Annars kan du mysa inne :)

Kram Ann-Louise

Lena sa...

Skönt att du är på benen igen!

Fin dotter ger fin mamma fin present...kan man önska mer?

Kramar

svart vitt och rött sa...

Finfina presenter, men oj, vilken otur att bli sjuk mitt i de fina dagarna. Typiskt!! Gott att du mår bättre nu! Jättefin tavla du vunnit! Ha en fortsatt bra vecka nu. Kram

Anonym sa...

Christer Björkman: "Jag ska bli statsminister"

http://bit.ly/KfBgND

Blommiga Rutan sa...

Stackars dig som legat sjuk just när vädret varit så fantastiskt! Faktiskt extra jobbigt att vara förkyld vår o sommar.
Skönt att du är på bättringsvägen.
Så mysigt det ser ut på din balkong!

Skön semester önskar
Anncathrine

Helena - ullvi32 sa...

Men din stackare inte roligt att vara sjuk nu, och i semestern också. Himla fin morsdagpresent också. Härligt med balkonghäng, snygga möbler du har därute!
Krya på dig och ha en finfin vecka, kram Helena

Ewa`s Galleri sa...

Vad skönt att du är på bättringsvägen
Ser mysigt ut på balkongen
Ha en skön semester