onsdag 27 november 2013

onsdagstips



Jag såg på Groupon att ett erbjudande var den här fina och praktiska spegeln. 
Tyvärr har jag ingen plats, men tyckte det var riktigt praktiskt. Bra att få bort "rasslet" och snygg var den ju också!




Nu ska jag ner en sväng på stan innan jobbet, måste hitta kläder till lördag, ett par svarta byxor skulle behövas... De som hänger i min garderob är för stora, ojoj, vilket problem ;) Jag har gått ner ca 10 kilo med lchf och har hållit mig på samma sen i somras, alltså ett halvår och mår jättebra! Nu behöver jag bara bygga upp lite muskler. Min chef tipsade mig om en app, The 7 minutes heter den, det är ett workoutpass med 12 olika övningar. Det är ju jättebra om man inte hinner eller av någon annan anledning inte kan komma hemifrån. 

Ha en härlig lillördag!!

Kram Jenny




3 kommentarer:

Anette Ryan sa...

Halloj!
Nu var det ett tag sedan jag var här. Vilka fina julsaker du har ja eller adventssaker kanske jag skulle kalla dem. Håller också på att förbereda. Fönstrena tvättar jag någon lite här och där när det finns tid. Snart klar så jag kan hänga lysen i dem utan att man ser allt dam och smuts. Köpte också julstjärnor idag.
Det där spegelskåpet har jag också spanat på länge nu. Såg det på en blogg för två år sedan och nu säljs de överallt här i Oz. Har även sett dem i små varianter som man kan ha på sin byrå och då får det kanske plats bättre.
Lchf är inte dumt. :-) Jag hoppa på det i mitten av september och efter någon vecka kändes det som den mest naturliga saken. Nu dryga två månader senare så mår jag bra och har dessutom tappat hela 12kg och det var definitivt inte fel :-)
Kram Anette

dianasdrömmar sa...

Snygg spegel vill ha :) kram Diana

Channal sa...

Grattis till de tio kilona och den appen måste jag kolla upp! Vill ha något enkelt och nära till träning!

Kul att få köpa nytt till en fest! Spegeln var smart och fin på samma gång! Det gillar jag!

KRAM fina du! Anna