tisdag 5 november 2013

Tisdagsmys

I morse gick jag till jobbet, det tar mellan 18 och 22 minuter, pga hur bråttom jag har och hur vädret är...
I morse vräkte regnet ner när jag gick, så då tog det lite längre tid än vanligt. Men jag tycker det är skönt med frisk luft, och sen är det ju bra med gratis motion! 

Hallen just nu

Jag hittade precis en gammal ljuslykta/vas som jag inte haft framme på ett tag. Det gäller ju att byta ljuslyktor lite då och då, då är det ju extra roligt att ta fram de som varit undanstoppade ett tag!
Nu blir det soffan en stund, men jag vet inte vad jag ska välja på teven ikväll. Lite irriterad är jag att man inte kan titta på Fest hos Bagge Wahlgren på play utan att ha premium... Missar ju varannan vecka när jag är på jobbet, je je, nu är ju inte det ett världsproblem men ändå ;)


Kram Jenny



2 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Så fint och mysigt! :)

Kram Jenny

Browneyedgirl sa...

Kikar in hos dig =)
Ska kika lite mer, men önskar dig en härlig dag....