lördag 23 november 2013

Lördagsljus



Här kommer lite bilder från mitt vardagsrum idag, tyvärr mobilbilder i eftermiddagsskymning... Jag har samlat ihop alla mina vita ljusstakar som jag fyndat på loppis genom åren, plus en som jag fått och så en spraymålad glöggflaska.


Filten Ikea och kudden Svanefors

Hyacinterna i en glasburk






Tofsen i nyckeln kommer från Knorkan.se som är en webbutik som säljer lantligt, vitt och slitet.

Ha en fin fortsättning på helgen! 
Det ser så mysigt ut med snön som faller utanför vinterstudion på tv, här är det fortfarande grått. Men jag ska ta en sväng senare med Spanarna i lurarna och massor med reflexer på mig!

Kram Jenny


3 kommentarer:

Channal sa...

Så fint du har det hemma. Tur vi kan mysa till det inomhus och att vinterstudion har börjat! Så mörkt o grått ute. Men idag har solen skinit!

Kram fina du! Anna

Vikeskärs hem och ting sa...

Fint med alla stakarna sådär :)
Kram

dianasdrömmar sa...

Mysigt du har det hemma :)