fredag 21 januari 2011

Helg!!

Hejsan alla vänner :)
Idag är det redan fredag igen och det gillar jag. Speciellt eftersom jag hann städa lite igår så det var ganska skönt att komma hem. Jag har även varit och handlat idag, vilket var jätteskönt, eftersom min kyl/frys varit trasig. Jag har haft lite ute på balkongen, men graderna har ju varierat. Ibland har mjölken varit djupfryst...
Hade tänkt att fota lite bland mitt lite nya "piff" men det står lite tomma krukor lite här och var som väntar på blommor... Så det får bli imorgon ;)


Så länge får ni hålla till godo med lite bilder från nätet. Jag söker efter bra förvaring... Tyvärr så får det inte plats så mycket hemma hos mig, det behövs mest skåp och sånt, men det är ju inte så kul...

Det här är roligare: På ILVAs hemsida hittade jag fina skoboxar

Och en fin trälåda...
Sen på The Countryhouse hittade jag såååå mycket fint!!! Önska och drömma kostar ju ingenting ;)



Ikväll blir det fredagsmys med Let´s dance tror jag ;)

Ha en trevlig helg, kram Jenny

3 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina saker du hittat,man kan ju alltid drömma om dem
Ha en riktigt skön fredagkväll
Här blir det först ett pass på friskis ,sen på spåret

20-talshuset sa...

Hej där, gillar verkligen den vita hallmöbeln från Ilva. Har kikat på den förr. Charmig och praktisk! Skönt att få lyxa sig med kyl och frys igen va?! Ha en riktigt bra helg! Kram Anna

Nilla Q sa...

Så mycket fina saker du visar!

ha en skön fredagskväll!

kram Pernilla