tisdag 18 januari 2011

Tvätt!

Idag är det ju tisdag och ibland kallas dagen "surtisdag" på jobbet. Antagligen eftersom vi jobbar skift och det är jobbigt att vrida tillbaka dygnet efter en kvällsvecka. Måndagen går av bara farten men tisdagen är alltid segare...
Till råga på allt...så har jag bokat tvättstugan idag :) Sitter nu och väntar på att ta hand om tvätten... Hittade lite "smått å gott" på Bloominghome...
Klicka HÄR så kommer du dit :D
(Förresten så är jag riktigt sugen på en fjärilstavla...)

Älskar skyltar!!


Ha en trevlig tisdagkväll, nu ska jag ner i källaren igen...

Kram Jenny

8 kommentarer:

Anonym sa...

mm gick in på sidan, jätte fina grejer och bra priser me på det mesta.

kram sussie

Anna-Lena sa...

Wow, vad mycket fint det var från greengate i det tidigare inlägget. Nu blir nog blått väldigt populärt igen. Förstår att det måste kännas segt med "surtisdagen" men snart är det onsdag...

Ha en skön vecka!

Kram Anna-Lena

Mjuka sa...

Ja, så kan det vara. MEn sen går ju veckan rasande snabbt!
Kram Malin

millandante sa...

En sån skylt blev jag sugen på nu!

Kram i tvättandet:)

20-talshuset sa...

Hej Jenny, håller helt med dig om tisdagar... men snart är det fredag igen. Åhh det fanns mycket fint på Bloominghome, måste kika in igen sen. Roligare än tvättstugan det ;-) Ha det gott! Kram Anna

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...skyltar det är en passion jag delar = ). Klart jag hälsar....

Ha en skööön helg!
Kram L-L

Lantligt i smultronbacken sa...

Kul att du hittade in till mig och gillade det du såg.

Kram Teres

Doppa.nu - Amanda sa...

Härligt med lyx i tvättstugan. Och snygg skylt :-)