lördag 22 januari 2011

Vardagsrum :)

Idag har jag varit och köpt lite blommor, det var tomt efter julblommorna. Jag har inte så många, men det kan vara fint med några iaf.
Jag har även pimpat lite annat... tex sockerlådan under skåpet som filtförvaring.


Vita tulpaner såklart :)

Liten vit st. Paulia. En liten fetbladsblomma har jag i mormors gamla kopp.
Ett av loppisfynden från förra helgen, fina servettringar. Har lagt de lite som ett stilleben i vardagsrumsfönstret.
Köpte även ett litet myrtenträd och en liten primula.
Ha en riktigt mysig lördag nu, själv ska jag åka en sväng till en färg/golvaffär och titta på tapeter som de även har. Min dotter jobbar extra där, hon som flyttat hemifrån, så då får jag träffa henne en stund också. Två flugor på smällen som man säger... ;)

Kram Jenny


2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jenny!
Åh vad mysigt du har det i vardagsrummet, skåpet blev jag speciellt förtjust i! (snygg färg!)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Änglarnas hus sa...

HALLOJSAN Jenny!!

Visst gör lite gröna växter skillnad..blev så fint i v-rumsfönstret nu! Myrtenträden brukar jag lyckas ta kål på..måste ha Myrsiene i stället..men Myrten är finare!!

Ha det gott! Kramis Sanne!