lördag 15 januari 2011

Max Ljus!

Hejsan!
Idag så kom jag äntligen iväg på loppis, jag skulle hålla mig ifrån det ett tag, men nu kunde jag inte hålla mig längre ;)
Lite sent men till slut, strax innan stängning kom jag dit!
Hittade en skopa till flingorna för 3 kr... När jag nu hade vänner med mig som stod i kön, så frågade jag om de kunde betala den...så det blev gratis!! Tihi...

Men sen när jag skulle åka och handla mat så svängde jag visst in på en loppis till, hihi...
Och där kom jag ifrån med lite mer fynd :)
Bl.a. en ljusstake "rosa ljung" som man kunde ha både vanliga ljus och värmeljus i! De andra sakerna visas en annan dag ;)




Rubriken idag kommer från en bloggerska som hade kastat om boksäverna från "JUL" och "XMAS" så då blev det ju "MAX LJUS" och det är väl vad vi behöver!

Ha en myspysig lördagkväll, kram Jenny

2 kommentarer:

millandante sa...

Hihi...max ljus... ja verkligen!!
Härligt när man hittar sina guldkorn på loppisarna!:)

Kram kram

Änglarnas hus sa...

Hihi..den var bra Maxljus!!..

Vad kul att do kom iväg..själv är sjukt beroende..och mår fysiskt dåligt om jag missar en lördag..och jag vet..inte helt sunt!!

Vad fint det blev med en kompis till dina andra vita ljusstakar..jag bara älskar ditt lilla fönster!!

Må så gott!!Kramis Sanne