måndag 24 januari 2011

Rött är julfärg eller?

I min dotters rum har jag pimpat lite i Amerikanskt tema, jättenöjd med gardiner m.m.
Men nu när jag ville fixa i min hall så säger J att hon tycker att det är för mycket rött i hennes rum, det känns som det är jul. Suck... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, visst kan jag väl tycka lite så också, men det är ju blommigt mönster på kappan...
Kanske är för mycket vitt och att måla eller tapetsera en fondvägg kanske skulle lösa problemet. Men då uppstår ju ett nytt problem... Hon tittar nästan bara på dyra fototapeter! Visst skulle väl det vara coolt, men inte riktigt för min plånbok kanske.
Så...hur ska jag göra?

Ha en härlig vecka, kram Jenny

2 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint
Inte alls för mycket rött
Jag är en som gillar rött
och har en röd soffa i tv rummet ,tycker det gör sig bra till allt vitt

Hannashome sa...

Tack för dina fina kommentarer i min blogg!!
Rött o vitt tycker jag är en jättefin kombination som man kan ha överallt året runt.
Det blommiga tyget du har till hissgardin hade jag i köket som hissgardiner till jul =P. Funkar absolut året runt men just i köket gillar jag o byta OFTA =)