onsdag 1 juni 2011

barnen


Det gick vål sådär med städningen igår... Jag var helt enkelt för trött. Men nu är det slut på natteriet för den här gången! Nästan sex veckor har gått.

Nu väntar en välförtjänt långledig helg, härliga 6 dagar om man räknar med idag,
jag ska försöka att inte sova så länge nu, för jag ska kunna sova i natt sen.

I går kväll kom min "stora" J med sin morsdagspresent...

(Jag fick present av "lilla" J i lördags, HÄR.)

En ljusstake!!! I form av en fyr!! Som är beige och vit!
Jag tror att mina döttrar vet vad deras mamma tycker om :D



Mina barn är min lycka helt enkelt, älskar er


Önskar alla som hälsar på här idag en härlig "bonusfredag"!!!

5 kommentarer:

Helena sa...

Men hur fin va inte den där ljusstaken- den skulle passa perfekt i vårat vardagsrum med dom färgerna :)
Du frågade vad jag heter på SR så sök på kidonna, har dock inte uppdaterat på länge- förutom biorummet då :) Mycket gamla bilder oxå.
Ha en skön ledighet nu!!
Kram Helena

millandante sa...

Vilka gulliga barn du har som kommer med små paket!:)
Förstår att det är en omställning efter att ha arbetat natten... hoppas du är vaken än, och njuter av denna extrafredag vi fått!:)

Tack för att du vill vara med i utlottningen!!:)

KRAM

Vilmas Hus sa...

Roligt att du ville vara med i utlottningen! Vilken mysig blogg du har!

Ha en en skön kväll och ledighet!
Kram Charlotte

Så Vitt Jag Vet sa...

Bra smak har dina barn.. Vem månne de ärvt den av?
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Änglarnas hus sa...

HALLOJSAN jENNY!!

Visst vet de vad mammsen gillar..helt i din stil! Så snyggt!

Det ska bli skönt med ledighet och vi får hoppas på sol och värme!!

Kramis Sanne