måndag 13 juni 2011

loppisfynd

I lördags så var det lite segt här hemma, J och jag hade lite svårt att komma
överrens om vad vi skulle göra.
Till slut så föreslog jag loppis, och det nappade hon på, hihi!

Och fyndade gjorde vi också!
(J:s fynd får ni se en annan gång)

Det jag blev mest glad över var den vita brickan som ligger underst,
jag hade nämligen ett behov redan innan ;)
Jag har ju redan en stor oval bricka i samma "märke" och saknade en mindre när jag fikade på balkongen häromdagen, så förstå att jag blev glad när jag "sprang" på den. För en tia dessutom!



Den här veckan kommer att gå i vänners tecken,
jag jobbar eftermiddag och kommer att träffa vänner på förmiddagarna
som är hemma av olika anledningar.
Hoppas att det fina vädret håller i sig!

Kram Jenny

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fina !!
Jag har skrivit typ 5 gr i inlägget den 9:e men de kommer inte fram...
Vilket fint ställe din vän har.. Tack för din goa kommentar hos mig.. Skönt att ni också kunnat hitta på skoj med barnen när dom va mindre :)
Ursnyggt slitet skåp i förra inlägget...

Kraaam kram Linda Nostalgi och rosor

Jenny sa...

Hej Jenny!
Vilka fina loppisfynd! Extra kul när man hittar nått man verkligen behöver oxå:)

Ha en härlig vecka!

kraam Jenny

Helena/Hemma hos oss sa...

Åhhh va roligt att fynda- love loppis, måste hitta någon att gå på snart känner jag!
Söt bricka :)
Ha en fin dag!
Kraam Helena

Min Svägerska och Jag sa...

Vad roligt att hitta saker på loppis. Jag är tyvärr så dålig på det. Önskar att jag hade mer talang.
Mvh
Linda

millandante sa...

Det lyser livsglädje ur dina inlägg!! Härligt att hon nappade på loppis! Det är bara såå roligt!:)

KRAM

Cajsas Faster sa...

Hej, har kikat in !
Så fint du har!

Ha en bra dag! marie

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Jenny!!

Visst är det härligt med en yngre generation som vill hänga med på loppis min J har varit med ett par gånger också han har fyndat..dock inget vitt ;)

Sicken tur du hade som hittade en bricka av samma märke..billigaste inredningsstället i stan :)

ha det gott vännen!! Kramis Sanne

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så kul med lite loppis! Fina fynd du har gjort... Jag var på loppis häromdagen och fyndade lite jag också.
kram
Marie