fredag 24 juni 2011

midsommar

Solen flödar in i mitt kök, helt underbart så här på midsommaraftonsmorgonen!!
Där har jag tagit fram min skål som jag fick av grannarna när jag tog studenten. Så den har ju några år på nacken. Man kanske inte uppskattar en sådan present när man är 18 år, men jag har uppskattat den väldigt mycket sen och väldigt länge!!!
Jag tyckte det var lite midsommar över den, den heter ju Sverigeskålen och har dansande par på sig.

På många bloggar finns det så mycket fina bilder på alla vackra blommor, så jag tänkte inte vara sämre jag...
Jag har försökt att fota lite ute på balkongen på mina fina blommor, men det är svårt med min lilla kamera, jag drömmer om en riktig systemkamera...
Jag blev riktigt nöjd med den färgen jag valde på blommorna i år, förra året gick blommorna i rött, men eftersom jag har svart och vitt på balkongen så kan man ju ta vilken färg som helst.
Jag tycker egentligen inte om att matcha färger för mycket, men håller oftast en lugn färgskala vad gäller blommorna.




Önskar Er en underbar midsommar!!!

Kram Jenny

5 kommentarer:

Anonym sa...

superfint med blommorna vännen, hoppas du får en super fin midsommarafton.

kram sussie

Änglarnas hus sa...

Snyggt!!!

Jag önskar dig en ljuvlig Midsommarfaton !!

Kramis Sanne!!

Helena/Hemma hos oss sa...

Men du- vilka härliga blommor, jättefint fotat!
Här är det uppehåll, sol och lite moln och jag hoppas solen "orkar" hålla sig framme idag!!
Ha en fin midsommar, kraaam Helena

Hildas hem - Sofia sa...

Ljuvliga blommor! Hoppas att din midsommar var fin! :)

Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
Kram Sofia

en matsked grejer sa...

Vilken mysig blogg du har! Kul att du hittade till min :)
Ha en fin kväll!
Kram Cecilia