fredag 29 juli 2011

skål

Hej igen ;)
Kom ju på att i all den här ledigheten så är det ju faktiskt fredag i dag och det var ett tag sen vi tog en fredagsskål!
Här är en från Bruka, jag bara älskar Bruka!!
Jag fick ett paket häromdagen av bästa bonussvägerskan Louise (frun till världsmästaren)
Och i det var det den här finfina skålen, vad glad jag blev, tack L!!

Den är ju nästan för fin för att fylla den med något...
Klart, jag hade lite godisfiskar från IKEA, men man vill ju se den vackra färgen så jag var ju tvungen att äta upp dem fort, hihi.


Nu bär det av till en vän som ska grilla och vilken tur att jag är välkommen dit!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen!
Kikar in och önskar dig en fin helg!
Kramar Nelya

Ewa`s Galleri sa...

Jättefin skål som den är ,behöver inte fyllas med något
ha en riktigt bra helg

Helena/Hemma hos oss sa...

Hej och välkommen hem igen! Hoppas du har haft det bra over där :)
Hjärta- jag älskar hjärtan...! Hur fin som helst!
Kramar Helena

Jenny sa...

Hej Jenny!
Hoppas du hade en trevlig Londonresa:)

Jättesöt skål, den är fin som den är!

Kraam Jenny