fredag 15 juli 2011

semester

Nu har jag äntligen stämplat ut för sista gången på ett par veckor, närmare bestämt fyra! Ska bli så skönt att vara ledig!


Jag brukar titta in på den här bloggen:
House of Turquoise, så mycket fint hon hittar. Jag kan vara lite svag för turkost också, så jag tror att nån gång kommer jag ha svagt gråturkosa väggar någonstans...
Häromveckan köpte jag såna här däckstolar på Rusta, jag ska ha dem på min lilla balkong ute i stugan. Antagligen kommer de att bli vita, men de är riktigt fina i färg också!


Hahaha, här är ett riktigt fint rum som jag skulle vilja ha det ute i stugan, men tror inte det får plats... Mitt rum är ju på bara några m2..
Men fint är det ;)

Ha en riktigt skön fredagskväll och njut av vår svenska sommar även om det kanske inte är på topp för tillfället.
Men som man säger; "Det finns inget dåligt väder....."

Kram Jenny

1 kommentar:

Helena sa...

Woho äntligen!! :) Även om det regnar men jähä det vänder nog- hoppas vi!!
Det där med däckstolar och fär, jag har varit lite sugen på att måla sånna där billiga från JUla tror jag att det är, i svart, jag som gillar det vita och det svarta :) Kul med kontraster till det vita- blått (turkost) är ju himla fint också!
Ha en härlig start på semestern!!
Kram Helena